Facebook
Kosár
Hírlevél
GY.I.K.
Infó vonal: +36-20/74-66-780
GYIK
  • 1. Kötelező-e regisztrálni a webáruházban egy rendelés leadásához?

    A regisztráció nem kötelező, de előzetesen regisztrálni mindenképpen érdemes.

    Megrendelését leadhatja előzetes regisztráció nélkül is, rendelés esetén a számlázási adatait, szállítási címét, kapcsolattartó adatait meg kell adnia, ezek nélkül a termékek átvétele sem jöhet létre.

    Melyek a regisztráció előnyei:

    1. Előzetes regisztráció esetén sem kell több adatot megadnia, mint amelyeket rendelés esetén is megadni köteles.
    2. A regisztrációt követően kedvezőbb, internetes áron vásárolhat.
    3. Kiválaszthatja kedvenc borítékjait, így nem kell minden alkalommal újból böngészéssel megkeresni az Ön által használt termékeket.
    4. Egyedi, felülnyomott boríték esetén a teljes rendeléstörténetét végigkövetheti, így egyetlen klikkeléssel a korábbi rendeléseit akár meg is ismételheti.
    5. Egyedi kedvezményekben részesülhet, amelyekről regisztráció nélkül lemarad.
    6. Feliratkozhat Hírlevelünkre, amelyből aktualitásokról értesülhet.
    7. Részt vehet meghirdetett közvélemény kutatásokban, amelyben résztvevők között ajándékokat sorsolunk ki.
  • 2. Lehet-e átutalással fizetni?

    A webáruházban első alkalommal rendelő ügyfeleink készpénzzel fizethetnek. A fizetés számla ellenében a termékek átvételekor történik raktárunkban illetve a futárnál.

    Kiemelt partnereinknek és viszonteladóinknak – szerződéskötést követően – lehetőséget biztosítunk banki utalással történő fizetésre is. A feltételekről kérem érdeklődjön az Overprint Kft. ügyfélszolgálatán.

  • 3. Milyen időpontban vehetők át személyesen és hol a megrendelt termékek? (Nyitva tartás)

    A megrendelt termékeket munkaidőben az Overprint Kft központi raktárában veheti át:

    Overprint Kft.
    1033 Budapest, III. kerület
    Szentendrei út 89-95.
    PP Center –III. épület
    GPS: 
    Telefon: +36-20-746-6780


    Nyitva tartás
    H-Cs: 8.00 – 16.00
    P: 8.00 – 13.00


    >>> Térkép <<<
    >>> Megközelíthetőség <<<


    Kérjük, hogy a megrendelt termékekért csak az átvétel idejét visszaigazoló e-mail üzenetünket követően induljon el. Az első, a rendelésének beérkezésének tényét igazoló automatikusan generált e-mail értesítés nem garantálja, hogy a megrendelt terméke a központi raktárunkban már át is vehető.

  • 4. Viszonteladó vagyok. Én is rendelhetek a webáruházban?

    Természetesen rendelhet a webáruház viszonteladói felületén. A viszonteladói felülethez való hozzáférést a Overprint Kft. ügyfélszolgálata tudja megadni. Regisztráljon a hagyományos módon a webáruházba, majd jelezze ezt a ügyfélszolgálatnak (telefon: +36-20-746-6780, e-mail: sales@overprintkft.hu). Amennyiben viszonteladói jogosítványokkal rendelkezik ez beállításra kerül a webáruház felületén és Ön viszonteladói áron vásárolhat, előrendelést adhat le.

  • 5. Mi az a termékszűrő?

    A Termékszűrő az egyes cikkek adott tulajdonságok alapján történő csoportosítását és kiválasztását segíti. A használatáról a Vásárlási info menüpont alatt olvashat.

  • 6. Mi az előrendelés?

    Kiemelt partnereink, viszonteladónk számára biztosított, általában nagyobb mennyiségű rendelés esetén hasznos szolgáltatás. Ha a Megrendelő számára ismert, hogy nagyobb mennyiségű boríték felhasználására kerül sor, viszont nem az elkövetkezendő napokban kívánja azt felhasználni, akkor előrendeléssel a kívánt mennyiséget lefoglalhatja. Így biztosítható, hogy a kért időpontban a kívánt mennyiség rendelkezésre álljon, a szállítás és átvétel zökkenőmentesen lezajlódhasson.

  • 7. Mi az a címzési segédlet?

    Az ablakos borítékok a gyors és exkluzív címzést segítik elő. Egy lépésben a levélpapírra postai címzést is nyomtatva megkímélhetjük magunkat a kézzel, utólagos nyomtatással, vagy címke felragasztásával járó procedúrától. A címzés viszont némi tervezést, és pontos levélpapír hajtogatást igényel, hiszen annak a boríték mindig egyazon pontjára kell esnie. Ebben segítséget nyújthat Önnek a termékek melletti Címzési segédlet, kinyomtatva mintául szolgálhat a levelünk megtervezéséhez.

     

  • 8. Melyek a Kedvenc termékek?

    Az Ön által kiválasztott és kedvencként megjelölt termékek. A borítékok száma jelentős, egy a témában kevéssé jártas érdeklődő számára hosszú időbe telhet egy adott termék megtalálása. Ha megtalálta egyből beemelhető e Kedvencek közé, így legközelebb már nem kell átverekednie magát a teljes termékskálán. A Kedvencek funkció használatához regisztráció szükséges.

  • 9. Mennyi a minimálisan rendelhető mennyiség?

    A webáruházban a termékek egységcsomagban kerülnek értékesítésre. A szabvány méretű borítékok általában 250db, 500db, vagy 1.000db-os kiszerelésben kerülnek dobozolásra. A rendelés során az egységdobozokat nem áll módunkban felbontani, így a minimálisan rendelhető mennyiség az egységcsomag. Ez a mennyiség az egyes termékeknél mindig feltüntetésre kerül.

  • 10. Rendelhetek-e egyedi méretű borítékokat?

    Az Overprint Kft. vállalja egyedi méretű tasakok gyártását is. Ebben az esetben jelentős tényező, hogy kis mennyiségek esetén az egy darabra eső előállítás költsége hatványozottan emelkedik. Egy egyedi szerszám legyártása akkor is adott költséget jelent, ha azzal a szerszámmal 2.000.000 db, vagy mindössze 100 db termék kerül kigyártásra. Természetesen nagyban csökkenti a költségeket, ha már létező méretű szerszámmal dolgozhatunk, mind a borítékok/tasakok, mind pedig a zsinórfüles reklámtáskák esetében.

    Kérjük adja le árajánlatkérését egyedi méretű borítékjára, tasakjára, reklámtáskájára a webáruházon keresztül és megkeressük Önnek a legoptimálisabb megoldást. Kérdés esetén várjuk megkeresését az Overprint Kft ügyfélszolgálatán.

    Telefon: +36-20-746-6780; E-mail: sales@overprintkft.hu

  • 11. Rendelhetek-e kiszállítással, mekkora a költsége?

    Természetesen, kisebb mennyiség esetén futárszolgálattal kézbesítjük a csomagot, nagyobb mennyiség esetén raklapos kiszállítással is átveheti a rendelését. Az aktuális árakról megrendelés esetén a webáruház a kosárfunkcióban tájékoztatást ad.

  • 12. Mi a raklapos szállítás és melyek a feltételei?

    A raklapos szállításnak nagyobb mennyiségű rendelés esetén van létjogosultsága. Feltétele, hogy a raklapos termékek átvételéről, mozgatásáról a megrendelőnek gondoskodnia kell. A szállítócég nem rendelkezik targoncával, a gépkocsi vezetője sem képes a több raklapnyi árumennyiséget felvinni a második emeletre, nincs lehetősége a rendelést részletekben átadnia.

  • 13. A nyomott borítékok esetén mennyi a kigyártási idő?

    Ennek időtartama függ a felülnyomandó borítékok számától, a nyomda pillanatnyi terhelhetőségétől. Ha egy nyomdagépen éppen az adott típusú boríték nyomása folyik, akkor elképzelhető, hogy akár még aznap, a rendelés leadásának napján nyomásra is kerül. Általánosságban elmondható, hogy amennyiben a kigyártáshoz szükséges minden paramétert megkapunk, akkor a megrendelés leadását követő 2-5 munkanapon belül a felülnyomott boríték átvehető.

  • 14. Nem vagyok sem nyomdai, sem grafikai szakember, bizonytalan vagyok a rendelésemmel kapcsolatban. Kaphatok segítséget?

    Természetesen, a weblap mindössze a rendelések feladásának megkönnyítését szolgálja. Amennyiben kérdése merülne fel mind e-mailben (sales@overprintkft.hu), mind telefonon (+36-20-746-6780) állunk szíves rendelkezésére!

  • 15. Cserélhető-e a webáruházban vásárolt, rossz méretben rendelt boríték?

    A borítéktípusok száma a különféle paramétereket figyelembe véve igen jelentős. Emiatt kérjük, kellő figyelemmel válassza ki az igényeinek legmegfelelőbb terméket. Ebben segítségére lehet a levélpapír borítékba hajtogatását szimuláló animáció, a címzési segédlet, amely ablakos borítékok esetén a levélpapíron térképszerűen megmutatja a címzés helyét, a Kedvencek funkció, amely az Ön által megjelölt termékeket listázza ki, így biztosítja, hogy egy adott borítékot nem kell minden alkalommal böngészve felkutatni, az egyes méretcsoportokhoz rendelt színsegédlet, valamint az adott borítékok egyedi jellemzőit vizuálisan megjelenítő piktogramok.

    Ennek ellenére előfordulhat téves rendelés, ezt pedig az Overprint Kft. konstruktívan kívánja kezelni. A tévesen megrendelt szabvány méretű termékeket, amennyiben a termék sérülésmentes, mennyisége hiánytalan az átvételt követő 8 napon belül másik termékre cseréli. Ennek feltétele, hogy Megrendelőnk – ha szükséges – megtérítse a két termék közötti árkülönbözetet, illetve a cserével kapcsolatos csomagolási, szállítási költségeket.

    Nem szabványos, egyedi méretű, vagy a megrendelő elképzeléseinek megfelelően perszonalizált borítékok esetében cserére sajnos nincs lehetőség!

  • 16. Milyen feltételekkel állhatok el a vásárlástól?

    Egyedi méretű, illetve felülnyomott borítékok esetében a gyártás megkezdését követően a rendeléstől elállni nem lehet. Ekkor a felmerült költségeket a Megrendelőnek meg kell térítenie.

  • 17. Megrendeltem az egyedi borítékomat, de közben kiderült, hogy változni fog a címem. Javítható-e?

    Kigyártott, felülnyomott borítékok esetén módosításra lehetőség nincsen, emiatt a perszonalizált borítékokat sem javítani, sem cserélni nem tudjuk. Éppen emiatt az egyedi termékek megrendelése fokozott gondosságot igényel.

Tel.: +36-20/74-66-780 Fax: E-mail: info@overprintkft.hu

Cím: 1033 Budapest, Reményi Ede u. 3. * 47.555817, 19.046672